Kort sammanfattning av helgen


Här kommer en snabb sammanfattning av helgen

Fredag var jag ledig så då tog jag lite sovmorgon, vilket verkligen behövdes :)
Sen på dagen kom jag och Nicke på att vi skulle åka skoter. Så då blev de på med alla kläder och sedan for vi ner på ede och tog varsin skoter därifrån. Det började bra, min skoter (pappas) la av direkt vi kom ut på borsjön så vi stannade och fixade till nått och sen gick den LITE bättre iallafall. Vi fortsatter mot macken i Borgsjö och innan vi kom fram där så hade jag såklart lyckats köra fast ett par gånger. Vilket kanske inte var så konsigt då vi körde i nysnön och skotern inte gick nå bra alls! De känns iallafall bra att skylla på skotern ;)
Hur som helst så for vi ner till Simon och hälsade på och fick en kopp kaffe :)
Sen drog vi oss hemöver för lite go mat på mittlandia och after work, och de va lika gott som alltid!
När vi kom hem fick vi besök av Elin, Morre m.m. och kvällen förtsatte till Hedman, knuten, Juånäs och sen hem för att sova ett par timmar :)

Lördag morgon ringde klockan 08,00 och då blev de till att kliva upp och dra på sig skoterkläderna igen för nu väntade en skotertur till Torringen.
Vi åkte ner på ede och Nicke skulle starta skotern och sjävklart så gick nånting sönder, det slår aldrig fel att när man ska ut så fungerar inte grejerna.
Men de löste sig ändå när Tommy sa att vi fick låna hans skoter :) Vi kom iväg i bra tid ändå.
Och så hittade vi någon superväg som gick hur fort som helst till Torringen, perfket :)
Vi blev ute i kanon vädret några timmar innan vi begav oss hemöver för att duscha och fixa oss lite innan kvällens bravader ;)
Även den här kvällen kom de lite folk på besök, och de innan vi gick bort till Micke och sedan vidare till Knutis.
Klockan blev två och knuten stängde men vi var inte rikitgt nöjd än så vi fortsatte ett tag till ;)

Söndag ringde ingen klocka och jag vaknade 14,30, dåligt skönt kan jag lova ;)
Klockan fem drog jag och Nicke till stan för att äta gott och sen bowla lite. Nedras storstryk jag fick iallfall!
Haha, som sagt jag är bättre hemma med mina "luft klot" framför Kinect ;)
Det var en jättemysig kväll, Tack för de älskling
Innan vi for hem så åkte vi förbi mamma och pappa och hälsade på i byn :)
Och sedan blev det soffläge resten av kvällen..

Just nu sitter jag på tåget påväg till Östersund för att träffa gruppen och förbereda allt inför seminariumet vi ska ha på onsdag :)

Ska bättra mig på uppdateringarna så vi hörs senare under dagen :)



Kommentarer
Postat av: linnnoren.blogg.se

haft en fin dag? =)

2011-02-14 @ 18:46:09
URL: http://linnnoren.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack för en toppenhelg gumman... =) <3

2011-02-15 @ 01:21:51
URL: http://www.elinpeelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0