Lite kort om mig

Tänkt göra ett försök med bloggen igen :)
De är så sjukt lätt att glömma bort att skriva, och sen blir de inget skrivet alls..

Jag kan ju börja berätta lite kort om mig själv..

Jag heter Therese Jonsson och är 19 år! Jag bor i Ånge med min underbara pojkvän Niklas.
Jag tog studenten i juni 2010, och var då färdigutbildad undersköterska. Jag hade då gått tre år på bobergsgymansiet och omvårdnadsprogrammet. Men jag kände att jag ville fortsätta plugga och bygga på min utbildning på en gång. Så i september 2010 började jag på mittuniversitetet i Östersund och läser till sjuksköterska.
På fritiden jobbar jag extra på spångbrogården (ett ålderdomshem) här i ånge, jag spelar innebandy och umgås med mina nära och kära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0