Måste vara fler som har samma problem!


Hej :)
Min dag började 05,30 då jag klev upp och gjorde mig i ordning för ännu en skoldag.
Idag stod de kommunikations- föreläsning / metodövning på schemat, inte de roligaste men allt ska ju göras :)

Kom just hem och jädrans vilken temeraturskillnad det var här hemma (ånge) och i KALLA östersund, här lyser iallafall solen :)
Har precis fått i mig lite fika och nu tänkte jag ta mig i kragen och storstäda lägenheten och min bombade garderob.
Jag förstår inte att de ALLTID blir lika stökigt i garderoben och hur kan de gå så fort?! Jag som tycker att jag är så duktig att vika ihop alla kläder efter jag har velat en miljon gånger över vad jag ska ha på mig..
Jaja, kanske får tänka över den saken, för något måste jag göra för att få en förbättrning ;)
Men en sak är säker och jag tror inte jag är ensam om den här saken..
Måste vara fler som har samma problem..eller?

Skriver mer sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0