Nyduschad och supertrött


Nu äre kvällen här hemma!

Jag har precis lagt mig i sängen, nyduschad och supertrött!
Nicke jobbar natten, de är både bra och dåligt tycker jag! De braiga är att de är nyttigt att vara ifrån varandra ibland, men de dåliga är att jag HATAR att vara själv i lägenheten! Men övning ger färdighet, så jag ska övervinna min rädsla! Det är alltid jobbigast första natten, känns som tomt i sängen, men de blir bättre och bättre ju längre in på veckan man kommer.

Ikväll har jag pluggat och bara slappat framför tv:n med Halv åtta hos mig, Familjen annorlunda och Spårlöst, skönare kväll!
Imorgon ringer klockan 05,30 och då äre full fart mot Östersund och redovisning står i största fokus!
Så nu blire sängen och sova några timmar :)

Gonatt och sovgott alla hörs imorgon




Kommentarer
Postat av: Mammi

Världens bästaste Tessan<3

2011-02-01 @ 08:51:20
Postat av: Diana - bloggen du bara måste läsa !

Svar: Kul! Hoppas du gillade det! :D

2011-02-01 @ 18:07:33
URL: http://diianaas.blogg.se/
Postat av: Becca

Fin blogg ha det bra ! :)

2011-02-03 @ 16:34:56
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0