Vaknade pigg och höll på båsa bort

Hej!
Tog "senare" tåget till Östersund idag (09,13).
Klockan ringde åtta och tro det eller ej men jag var faktiskt pigg då jag vaknade.
Jag fick sällskap på tåget av Malin och Patrik, så tågresan gick tusen gånger fortare än vanligt, perfekt :)
När jag gick från tåget och upp mot skolan så höll jag på bålsa bort, jäkla blås-stad de här..
Men solen skiner iallafall och jag sitter jag på skolan nu med solen i nacken, lite tråkigt att man måste sitta inne i de här fina vädret, men halv fem idag gör jag helg och då ska jag passa på att göra massa roliga saker, ingen skola och inget jobb :)
Så håller tummarna för toppen väder även i helgen!
Ha en fortsatt trevlig dag allihopa, för nu ska jag fortsätta dyka i studielitteratur :)

Niklas Savander, jag älskar dig




Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; trevligt! hoppas allt är bra med dig :)

2011-03-03 @ 12:09:12
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: anna

va söt du är :)

2011-03-03 @ 19:29:52
URL: http://annamariakarlssons.blogg.se/
Postat av: sjoooodin

ja fifan för östersund! blåsigare håla får man då leta efter!!! :D

2011-03-03 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0