Elljuspåret med Persson och omtanke

ja på't igen bara..ska iväg och åka skidor i elljusspåret med Persson nu :)
- 3 och lite snö i luften, känns som en bra dag :)
   
Hon är inne och byter om nu och jag sitter kvar i bilen och väntar och ser en massa barn på ett dagis som är ute och leker..
jag saknar verkligen den tiden..de fanns inga större problem än att bråka om en gunga eller vem som fick mest banan på eftermiddagsfikat och sånt :) shit va skönt att va så liten och så omedveten om de mesta :))
Jag saknar mycket då man va liten.. Allt va så mysigt!!
Nu när man växer och blir älder så uppskattar jag bara mer och mer att göra saker tillsammans med familj och vänner..Då man va liten så var allt så självklart att man skulle göra saker tillsammans..
 
Jag brukar tänkta mycket som runt jul och tex. födelsedagar så finns de säkert barn som sitter själv hemma och inte får några julklappar / presenter :/ Jag mår dåligt då jag tänker på de, men de är säkert mycket vanligare än man tror..Hemskt! :(
 
Hur som helst så älskar jag min familj och alla runt omkring mig ♡
En dag sitter jag nog här med en egen liten familj och då hoppas jag på att jag kan ge den lika mycket kärlek och omtanke som jag har fått :)
 
Nu måste jag sluta vara så djup och börja fokusera på träning istället för nu kommer Persson :) Höörshej!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det verkar ju som du uppskattar din barndom och då kanske vi gjorde några rätt i allafall din pappa och jag....Nä bara skojade ni mina älskade barn kommer alltid att vara mina absolut bästa vänner och jag älskar er mer än livet självt....vi har haft så otroligt många upptåg och det är som du skriver vi gjorde allt och då menar jag allt tillsammans...och det tror jag ....eller är övertygad om att du kommer att överföra på din kommande familj.....som jag brukar säga till dej varje dag ..."Jag älskar dej ...du är mitt barn du"...pussar och kramar Mammi

2013-02-06 @ 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0