Inte illa pinkat och sneak peak

Hejhopp :)
Matchen gick ju som smort! Vi slog på stort och vann med 9-1.
Inte illa pinkat för en trähäst måste jag säga ;)
 
Nu har jag krupit ner i soffan och pyjamasen är på så nu blire myspys resten av kvällen :)
Imorgon väntas jobb mellan 7-16,30 sen ut på promenad för att förbränna lite av helgens alla gosaker jag käkat ;) Känns som jag ligger lite efter i min och Nickes vem-som-kan-gå-ner-mest-i-vikt-på-50-dagar-tävlig..
Jag måste börja anstränga mig mer nu för vi har passerat halvtid på tävlingen och Nicke leder..
Hörs imorgon, heejråå :)
 
Här är en liten sneak peak på våran lill tripp till vemdalen igår.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0