jävla dator och hemmaträning

men satans jäkla dator som inte vill som jag vill...jag försöker få till en bra bild med förklaring på hur magövningen fungerar..

Men får väl försöka förklara ändå.
- Lägg dig på sängen men rumpan lite utanför kanten och ha benen rakt ut i luften och för benen uppåt sakta sen böjer du benen in mot magen och sen rakt ut igen och sen neråt (så långt de går men inte i golvet) och sen hela vägen upp igen och sen in med benen...och så vidare :)
Gör alla rörelser så de känns att de blir motstånd, alltså inte för fort för då tar de inte på rätt sätt :))

Sen finns de en till övning du kan göra om du har en pilates boll.
- Lägg dig på rygg på golvet och lägg upp hälarna/ankeln på bollen och sen sträcker du upp rumpan/bålen så du ligger och balaserar och om du känner att magnusklerna får arbeta så har du förhoppningsvis gjort rätt ;))

Haha jag vet att jag är sämst att förklara men jag ska förka fixa en bild :))

Hoppas ni förstod nånting iallafall :) Och jättekul att ni frågar om sånt, så fortsätt med de så ska jag försöka förklara på bästa sätt!
och om ni har nå bra tips på bra "hemmaträning" så dela de i en kommentar så kan jag skriva med de i ett inlägg :)

Nog för idag! Gonatt ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0