Jobbfest med tema och semester

 
Heeej :)
Vilken dag bra dag jag har haft idag :) ..först jobb från sju till halv fem sen på ica och handla och nu sitter jag här mätt och belåten..
Ska snart ta och byta om och bege mig iväg till Fränsta för att lira lite innebandy med bästa brudarna :)
Efter de har jag planerat in en halvtimme på cykeln samtidigt som jag tänkte kolla på farmen!!
 
Fick veta idag att vi ska ha jobbfest den 20 mars med tema.. Hmm.. undra va de kommer bli för tema?!
Tycker iallafall att de ska bli skit kul eftersom jag har världens bästa arbetskollegor! De kan ju inte bli annat är toppen :)
 
Åh jag är såå lycklig.. Igår skrev jag på önskemålslistan om när man vill ha semester i sommar. FÖRSTA gången i mitt liv ska jag få ha semester, fattar ni?! ;)
Sen jag var 15 år har jag jobbat varje sommar plus kvällar och helger och gått i skolan resten av året..
Det ska bli såååå jävla skönt! Jag skrev upp mig på första perioden som är mellan 17 Juni och 14 Juli! Underbart!
 
Måste kila nu om jag ska hinna med mig, Pusshej! ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0