Mitt i natten och pärlan

Hejsan mitt i natten!
Sitter på jobbet och fick en liten stund över till att kolla telefon och facebook och allt annat viktigt men eftersom klockan är 03,30 så är de rätt dött där ute i cybervärlden måste jag säga ;)

Jag glömde bort eller rättare sagt jag han inte sova innan jag började..Men de går faktiskt rätt bra, har hållt mig vaken än så länge :
Jag var ner på garaget (bilfrakt) och tvättade av pärlan min förut för den va så ininordens saltig!
Passade även på att röja upp i fikarummet, skura golven och fixa till lite snyggt där nere..Märks att de bara jobbar karlar där!

Nä, back to work! Hoppas ni sover gott för de ska jag göra om 3,5 timmar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0