tungåkt och jäävlar anamma

en sån bra de här är!
klev upp halv tio imorse, slog på kaffe tände massa ljus och bara mös en stund för mig själv!
Gjorde fullkornsgröt till frunch och sen kom Henriksson hit på en kopp kaffe :)
De blev en hel del diet och träningsprat och hon visade mig en bra magövning för att träna nedre delen av magen :)
Iallafall jag har svårt att få till lika "tränad" mage nertill gemfört med upptill.. knepigt, men så äre iallafall..
skulle kunna tänka mig att de är dom övre magmusklerna man använder till vardagas och att de är därför dom är mer tränad och därför syns fortare..men det är bara spekulationer?! rätta mig om jag har fel!!

Klockan ett for jag och Persson och avverkade ett varv i hallsta på skidorna :) de va tungåkt i snön idag, men kul!!

Då jag kom hem va jag tvungen att testa den där magövningen och jäävlar anamma va den tog bra :) lovely!

Nu är jag nyduschad och tänkte knata bort till Sofia och tigga åt mig en kopp kaffe :)

Ikväll äre innebandy träning..och är jag inte allt för trött så blir de en dejt med cykeln också :))

Förlåt om de blir mycke träningsprat här nu...men jag och niklas (min pojkvän) har en tävling som går ut på att gå ner så mycke som möjligt i vikt på 50 dagar! och nu börjar de dra ihop sig!! De är bara 18 dagar kvar!!! Och jag är sån tävlingsmänniska så jag vill verkligen inte förlora! och skulle jag förlora så vill jag ändå känna att jag gjort allt jag kan!!

Hörs senare! ♡♡♡


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är detta för magövning? :)

2013-02-09 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0