Tacos och tåls ju att funderas på

 
Hejsvejs! :)
Jobbat 7-16,30 idag och sen blev de faktiskt ganska lugnt!
Började med att åka och handla efter jobbet och det fick bli tacos.. Vi hade fantasiöken i hjärnan och kom inte på något annat, men va gjorde väl de då tacos är bland de godaste jag vet ;)
 
Sen tog jag mig an en match med cykeln och det gick bra även idag ;) Så 2-0 till mig och jag ska fortsätta utöka min ledning!! The game is on..
Nu är bara den stora fråga om man ska köpa ett träningskort eller fortsätta träna hemma?
Och om jag ska köpa träningskort ska jag då satsa på att gå på Grottan där jag kan både träna kondition och styrka på egen hand eller ska jag köpa träningskort på Moove där man kan gå på pass samtidigt som man kan träna själv?! Hmm.. Många tankar som snurrar runt nu.. Men känns som att jag verkligen vill komma igång med träningen nu när jag märker att jag tappar kilon av att bara vara ute och jogga, cykla och promenader utöver innebandyträningen som jag inte räknar med då de bara är ett plus att jag blir mer tränad av att göra något jag älskar :) ..Visst de går väl an att vara ute och gå eller springa men de blir samtidigt så enformigt då man alltid gör samma :/
Jaja, de tåls ju att funderas på :)
 
och så var de ju de här med Top model Sverge som började idag, jag är fast! Kommer sitta bänkad framför tvn varje måndag klockan 21! ;)
 
Nu blire sängen och knoppa ett par timmar :) Gonatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0