Liten sammanfattning av helgen


Halloj :)

I fredags så skjutsade jag ner Ante, Bäckman, Emma och A-K till sundsvall för dom skulle bowla och sedan på krogen. Jag släppte av dom och for hemåt.
Då jag kom hem visade de sig att de va jag som skulle hämta dom också, så jag ringde Sofia och snäll som hon är så följde hon med så jag slapp åka själv :)
Vi for från ånge halv tolv för att hinna in i Ljunga och kolla om de va nå drag på forum (vilket de inte va).
Klockan två stod vi utanför Memento och väntade på fyllekajjerna! Trångt blev de i bilen och innan vi väl va hemma så var klockan halv fem, jippi! Vi som skulle upp halv nio för att åka skoter :)
Men tog oss upp gjorde vi och kom iväg i god tid till sjön. Vi grillade och myste ute på sjön hela dagen ♥
Nicke och co. kom förbi efter dom varit på torringen så jag åkte med han till Tommy och Karin och ställde skotern där och tog bilen hem. Hemma blev de en dusch och en powernap innan vi gick på knutis och åt och drack gott :)
Senare på kvällen anlände vi hos Johanna och Petter där de blev en hel del drickande och lite roliga spel!
En helt klart lyckad kväll, tack för de alla som va där ♥

Nu sitter jag och gruvar mig för att ta tag i disken, men de måste ju göras så de är väl lika bra att ta sig i kragen och pallra sig dit, innan den kryper iväg av sig själv! 
Om en stund ska vi upp till Nickes mormor som fyller år idag, stort grattis Kajsa :)

Skriver mer senare ♥

(Bilder från sjön kommer då jag kommit på hur jag får in dom i datorn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0