Ingen tid i världen och pokerkväll med pappa


Heeeeej :)
Jag hade ingen tid i världen åt att skriva här igår :/

Gårdagen började med en långprommis med Madde. Efter den duschade jag och åkte till stan och shoppade lite jul grejer, mys :) Då jag kom hem hjälpte jag sofie att stripa hennes bil, de blir verkligen supersnyggt :) bild kommer då de är klart! Kom hem klockan tre och hittade en sovande pojkvän på soffan och sen blev de gonatt även för mig :)

Idag tog jag soooooovmorgon, vilket behövdes. Sen åkte jag fram på hantverkstan och träffade mamma, moster och kusin Jennie ett tag :)
I eftermiddag har jag bara pysslat här hemma, de blir såååå mysigt :) Åh jag vill ha julafton nu!

Snart kommer pappa hit och då ska vi ha en liten pokerkväll :) Men först ska jag svara på era kommentarer!

Jag skriver mer ikväll ♥ Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0