Hemmapyssel, generator och ansiktsmask

 
Hejhopp! :) förmiddagen har bestått av hemmapyssel som städ och tvätt, ett evighetsgöra!!
Sen kom bästaste Sofia förbi och tog en kopp kaffe och surra lite :)
 
På eftermiddagen for jag och pappsen till Bräcke för att hämta hem min nya generator :) snart är pärlan min på rull igen!
 
Jag har nyss duschat, gjort ansiktsmask och noppat ögonbrynen och nu funderar jag på om de är tid att börja packa lite med tanke på att jag åker till Stockholm 06,45 imorgon bitti(!) 
Blir dock inte borta mer än två dagar men känner jag mig själv så är resväskan så full att jag måste sitta på den samtidigt som jag drar igen dragkedjan ;) varför tar man alltid med sig för mycket?! Haha
Lika bra att sätta fart så de blir klart nångång :)
 
Ha en fortsatt bra kväll allihopa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0