Jan. 30, 2013

Hejhopp :)
som sagt så avverkade jag och Persson ett varv i elljusspåret idag och de gick bättre än förväntat!
Igår då vi åkte så var de så jäkla bakhalt och jävligt men med bra valla och ett glatt humör så gick de bra idag :)

Sen var jag och Elin iväg på jaktboden och letade ett par arbetsbyxor åt henne då sprang jag över ett par pjäxor med 70% rea, så jag klippte till! :)
Nu blir jag mer motiverad av att åka iställe för att behöva låna mammas :)

Då jag kom hem så hade prinsen i mitt liv lagat go-middag som bestod av tacolåda som va sååå god :)

Mätt och belåten så bar de iväg till fränsta på träning som kändes helt ok :)

Nu har jag myst ner mig i soffan bredvid Nicke och lär somna här i vanlig ordning :) ...och jag ska inte klaga för de bästa jag vet är att somna här på soffan medans Nicke kollar på film, MEN...jag hatar då jag måste förflytta mig till sängen...
Jaja, gonatt gott folk ♡♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0