känner mig bättre och långtråkigt

Hej hopp!
Jag är såå glad för jag känner mig redan piggare!
Fortfarande orkeslös och lite magknip men de är inget mot för igår :))
Nu kan de bara bli bättre!!
Handspriten är min bäste vän ♡

Idag har jag inte gjort många knop..
Har tvättat lite för att få bort lite bacilusker :)
Annars har jag varit en riktig soffpära och de är ju bara bra då man är klen!

Imorgon hoppas jag att min underbara Nicke kommer hem igen ♡
Han sover hos sina föräldrar för att undvika att bli smittad..och ja, de är smart och jag förstår absolut att han inte vill bli sjuk.. men de blir så långtråkigt här hemma alldeles själv (a).. Haha :)

Nu kryper jag ner i soffan och kollar på fråga Olle dokumentären och hoppas kunna sova hela natten! :) Gonatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0