Allt är i sin ordning


Oj, nu har jag inte skrivit på en vecka..
Men de känns lugnt, de har inte hänt allt för mycket i mitt liv :)
Det är som vanligt, har varit på skolan, jobbat lite, pluggat hemma och sen slöat, så allt är i sin ordning.

Just nu sitter jag på tåget påväg hem från Östersund.
Det stod "personlig hygien" på schemat, och de innebar att vi skulle lära oss att tvätta övre och nedre toalett och eftersom jag redan kunde de så blev dagen riktigt kort :)
Han gå en sväg på stan och införskaffa mig lite nya hygienartiklar och lite andra bra att ha grejer!
Då jag kommer hem blire äta, duscha, vila lite (om tiden tillåter) och sedan iväg för en jobbkväll :)

Skriver mer sen

Kommentarer
Postat av: L I S A ♥

Allt bra? :)

2011-02-27 @ 15:28:10
URL: http://magiclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0