Igår och idag


Hej :)
Det blev ingen uppdatering igår för jag var så sjukt trött då jag kom hem.
Hur som helst så klev jag upp 05,20 igår morse och gjorde mig iordning för en dag i Östersund som skulle innehålla eximinations seminarium. Framme i på skolan satte dagen igång och våran grupp började, vilket var rätt skönt. Vi hade vårat gjort om man säger så :) Det kändes rätt bra och lärarna sa att vi var godkända, bra jobbat tjejer :)
Dagen var lång och ganska seg. Tog tåget hem halv fem och då jag kom hem var jag helt slut både i kroppen och knoppen så det blev en lugn och skön kväll framför tvn :)

Idag SKULLE klocka också ringa 05,20.. men icke. Jag vaknade iställe runt 06,20 och hörde ett tåg åka förbi utanför. Upp ur sängen fort som tusan för att kolla va klockan var då jag insåg att de va mitt tåg som åkte förbi..jäkla skit, jag hade ställt klockan en timme fel :/
Men med en sån underbar pojkvän som man har så löser sig allt, jag fick jag låna hans bil så jag kom iväg i lagom tid ändå :)
Gruppen träffades idag för att påbörja nästa veckas redovisning. Vi alla var rätt nollställd efter gårdagens redovisning, men det kändes ändå som vi kom en liten bit på väg :)

Då jag kom hem blev de en lång powernap, innan for jag och hämtade hjärtat efter han slutat jobba.
Senare for vi upp till Kajsa (Nickes mormor) och skottade av gården efter de här jäkla snövädret!
Nog för att jag gillar snö, men de är inge roligt när de blåser så in i nordens mycket..
Resten av kvällen har spenderats på soffan, skönt!

Har gjort helg, så imorgon blire sovmorgon :)
Godnatt och sovgott



Kommentarer
Postat av: angelica

sv haha eller hur! :)

2011-02-11 @ 17:44:47
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0