Nöjd för idag


Hejhej :)
Dagen började imorse klockan åtta, då blev de upp och slänga på sig kläderna och sedan rusa iväg till tåget. Jag fattar inte varför man ALLTID går till tåget i sista sekunden så man måste små springa sista biten. Spelar ingen roll om jag har jätte god tid på mig, de slår aldrig fel!
Väl framme på skolan så träffades vi i gurppen och förberedde allt inför morgondagens redovisning. De är väl inget annat än att hålla tummarna på att de går bra :)
Tog två tåget hem, var hemma vid tre och då kom Malin hit och klippte mig, tusen tack för ett bra resultat :)
Sen tog vi ett varv runt forssön, var hemma klockan fem så då blev de till att slänga i sig mat och sedan satte jag mig i bilen och for på träning..
Nu har jag landat hemma i soffan, nyduschat och lagomt nöjd för idag :)

Gonatt och sovgott, hörs imorgon



Kommentarer
Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Det är super självdå ? =)

2011-02-09 @ 10:41:13
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0