Plugga inför seminarium

Hejhopp :)
Min dag har spenderats framför massa papper och böcker..
Vi har eximinations seminarium imorgon, så jag har suttit och pluggat in allt jag ska säga :)
Jag hatar igentligen att prata inför folk, men dom senaste seminariumen vi haft har det gått riktigt bra.
Alla är ju som "utsatt" för samma sak och känner säkert precis som jag :)

Tvättmaskinen har gått hela dagen (som vanligt) och tvn rullar så jag har småsneglat i mellanåt då det varit något bra :)
Ikväll blire ännu mera plugg, kolla på halv åtta hos mig och sen tidigt i säng för klockan ringer tidigt imorgon :)


Hoppas alla hade en bra alla hjärtans dag igår, för de hade jag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0