Så många puckon placerade i samma hus

Hej.. och jag vet, de va längesen jag skrev nu..igen!
Jag SKA bättra mig, men de har varit så mycke på sista tiden..
Jag har gått i skola på förmiddagarna och jobbat på kvällarna och hela helgen!

Nu sitter jag nyduschad i soffan och kollar på Big Brother.
Sjukt program men ändå sjukt roligt att kolla på :)
Förstår bara inte hur man kan hitta så många puckon och placera alla i samma hus?! :)

Imorgon är jag ledig och hoppas på lite jobb!
Hörs mer imorgon, Gonatt


Just de, om några dagar smäller de.. Hoppas de funkar bättre den här gången ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg :)

2011-03-10 @ 18:55:54
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0