Ikea med Sofie och Johanna


Hej!

När jag kom bort till Sofie på tryckeriet så väntade hon på några kunder som skulle lämna in sina grjer så hon kunde trycka de innan vi skulle till stan. Så det började med att vi blev lite sena innan vi kom iväg mot sundsvall men on the road och då vi kom fram började med att åka på K-rauta för Sofie skulle kolla på kakel och då ringer min älskade mamma (som också var just där) och frågar om jag kan skjutsa Andres (morbror) på donken för pappa hade tagit deras bil och åkt till Timrå för att uträtta några ärenden. Även om vi egentligen ville börja shoppa så åkte vi och käkade en liten burgare på donken och de gjorde ju ingenting eftersom jag fick umgås lite med Anders samtidigt som vi fick i oss lite mat :)
Efter de va vi mätta och glada och var på väg mot shopping paradiset, då va klockan halv fem och tiden kändes knapp men de gick bra och allt rullade på! Vi han ju med allt som skulle göras och lite därtill!
Jag har moterat ihop lite grejer nu men det är inte klart än, så bjuder inte på någon bild förens imorgon då allt är på plats! Jag är så nöjd med dagens inhandlingar!

I bilen på vägen hem blev de lite snack om gamla tider, så himla roligt att sitta och tänka tillbaka på allt bus man gjort. Vad tänkte man egentligen? :)
TACK för en bra dag tjejer
Nu ska jag fortsätta pyssla på här hemma innan jag ska sova, är ganska trött både i kroppen och knoppen :)
Imorgon blire tidigt för att fortsätta få till de fint med dom nya grejerna för just nu ser det ut som ett bombnedslag här, och sedan på dagen blir de förhoppningsvis en prommis om vädret tillåter :)

Godnatt och sovgott, hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0