Fejkblodkärl och ett varv runt forsön

Hejhej :)
Provtagningen vi hade idag på skolan gick galant!
Vi började med att ta på ett fejkblodkärl som man satter fast på armen, bara för att känna ungefär hur de känns och hur man ska hålla då man byter provrör m.m.
Men de kände vi oss nöjd med rätt fort så vi började sticka varandra (under uppsickt av läraren).
Det gick ju alla tiders, och eftersom jag gjort de förut så kände jag att jag nöjd efter bara en och en halv timme på skolan, så jag han med tidiga tåget, JIPPI :D

Då jag kom hem kröp lata Therese fram och det blev soffläge och en stunds vila, men de tycker jag att jag var värd ;D
Jag var nyss hem till mamma och pappa för att gå ut med M & M, och lika glad som vanligt är dom för de :)
Dagens disk är också avklarad, så nu sitter jag med en kopp kaffe och väntar på att Henriksson ska bli klar för en prommis runt fosön, Skönt :)

Hörs senare





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0