INTE det vanligaste men ändå lite cash


Hejhopp :)
Nu sitter jag i soffan, nyduschad med myskläder och Big Brother på tvn, mysigt :)
Ett plus, älsklingen ligger här bredvid och sover som en stock! Att han somnar är INTE det vanligaste. Det brukar vara jag som somnar på soffan! Men helt ärligt, hur skönt är inte de?! Det är ju de bästa som finns. Helst om Nicke spelar tv-spel eller kollar på någon film, då somnar jag på två röda :)

Imorse började jag jobba 07,00 och slutade 14,00. Det är inte så länge, men det blir ändå lite cash!
Dessutom var det jätte roligt att träffa Sofia igen, längsen vi sågs och ännu längre sen vi jobbade ilag :)

Det blir snart sängen, så gonatt & sovgott

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0