Patetiskt program och sjuk sugen


Hejsan!
Kom inte på något vettigt att göra förut så jag har slappat och pluggat hela eftermiddagen och kvällen, vilket är rätt skönt och pluggningen var givande, så helt fel var de inte :)
Jag tog nyss en dusch och nu har jag mys ner mig i soffan med täcke och ett glas vatten och väntar på att Big Brother ska börja :) Jag kan inte sluta kolla på de, hur patetiskt program det än är så är jag FAST! Haha :)

Har även hunnit kollat runt lite på ett par till träningsbyxor som jag är i stort behov av.
Jag tycker det är jätte snyggt med lite färg på så jag är sjukt sugen på att köpa dom hära :)
Dom jag har nu är helsvarta och rätt slitna, så ett par nya blir de, men vilka? Det finns ju så många olika.




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilka häftiga!

2011-03-10 @ 17:55:39
URL: http://jblife.blogg.se/
Postat av: sara

tack sötnos <3<3<3<3<3

2011-03-11 @ 13:26:41
URL: http://sarahumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0