Toppen helg och tack alla inblandade

Hej :)
Har haft fullt upp hela helgen, därför jag har varit lite halvdålig på att uppdatera :) Hur som helst, i fredags kväll blev de lugnt, fick besök av Elin och Sofia och vi kacklade på som en annan hönsgård här hemma! Senare kom Palm & Bella och hälsade på, trevligt :)
Det slutade iallafall med några VPB:n (varv på byn) och sedan hem och sova!

Lördag morgon ringde klockan 08,00! Då stod de skoter på schemat!
Jag, Nicke, pappa och Ante tog en skotertur upp till Mosjön (tror jag de heter), de är någonstans mellan haverövallen och turingen, TROR jag!
Det blev en rejäl sväng, och himla trevligt! Ett plus var ju också att vi hade otroligt fint väder hela dagen :)
Vi kom hem på eftermidddagen nån gång runt halv fem tiden, då slocknade både jag och Nicke på soffan i några miunter innan vi gjorde oss i ordning för middag hos mamma och pappa i byn! Super god mat och trevligt sällskap, toppen :)
Senare under kvällen kom Elin hit och umgicks lite, de är ju alltid lika kul :) Men jag kan inte förstå att vi alltid har så mycket att prata om?! :)

Tack för en toppen helg alla inblandade

Jag vaknade för en stund sedan och nu har jag precis tagit mig en dusch :)
Undra va den här dagen har att erbjuda?!



Kommentarer
Postat av: Minnie

så kul med en toppen helg :D

2011-03-13 @ 12:57:07
URL: http://finest.se/minniewinnie
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-13 @ 15:18:11
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0