Beslutsångest och snusa på Agnes

Heeejsvejs!
Idag har de varit en sån där bra dag :)
jag klev upp vid tio och slog på kaffe..
myste ner mig i soffan och bara kände att jag var ledig!
...men efter en stund började magen ropa efter föda och de fick bli fullkornsgröt och en apelsin till frunch...
Tog tag tvätten som jag stoppade i maskib igår kväll..

Sen fick jag beslutsångest över om jag skulle ta en promenad eller vara hemma och lata mig..men jag tog mig i kragen och bytte om och knatade iväg.. Hade bestämt mig för en kortare prommis än jag brukar men då jag väl gick så kändes de jätte bra så tog hela varvet :)
varför måste man få sån beslutsångest? det känns jämt så jobbigt innan man tagit sig ut men bara man fått på sig skorna så går de ju faktiskt riktigt bra! Kändes hur bra som helst då jag kom hem och kände att jag faktiskt tog mig ut och gick längre än planerat :))
Väl hemma blev de en låååång varmdusch, skönt!
Sen åkte jag upp till Sofia för att hälsa på och snusa lite på sötaste Agnes, mysigt! :)

Nu har jag diskat undan efter middagen och gjort chokladbollar och "cup cakes", som blev ganska misslyckad till utdeendet, men de är ju insidan som räknas så jag får väl hoppas dom smakar bra iallafall :))

Nu ska jag switcha kläder och bege mig mot fräna fränsta för lite innebandy med bästa brudarna!! :)

Och jag har ju lovat en bild på magövningarna som jag gör och de kommer, har inte glömt bort de bara datorn som inte vill som jag vill :p

Här är från min prommis idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0