Lung och skön och perfect home

Heejsvejs :)
igår han jag inte komma in och skriva av mig här..
dagen började sju med jobb till halv fem, och från klockan 13 hade vi APT så de va en rätt lugn och skön arbetsdag, vilket kan behövas ibland :)
Då jag slutade blev de snabba steg hem och duscha, tända ljus, koka kaffe, plocka fram gofika och massa annat stök innan mina underbara vänner kom på "mitt" home party som Britt-marie håller i för perfect home produkter..
Och jag hade beatämt mig för att inte handla för såå jätte mycket, men...de sprack..
De va ju såå mycket nytt sen förra gången :))
Det vart en jättelyckad kväll med mycke skratt och självklart massa surr med tanke på att vi va 8 tjejer så kom de som naturligt ;))
TACK för igår alla ni som kom ♡
Nu sitter jag på jobbet och sörplar på en kopp kaffe och ska snart dra igång med ett ryck till innan lunch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0