Fredagsmys, överraskningsfest och långpromenad

Hej hopp :)
Nu var de ett tag sen jag var inne, men jag kan dra min helg lite kortfattat!

Fredagen började med jobb 7-14, en väldigt skön kort arbetsdag vilket man kan behöva ibland :)
Då jag slutade blev de en långprommis med Henriksson runt bangårn! Så jäkla skönt och superfint väder :)
Det blev gomiddag med öl på knutis med älskligen :) Mysigt!
Efter maten följde Nicke med Larsson till östersund och jag gick hem och la mig på soffan, proppmätt med loka och lite karra till gladiatorerna och farmen! Fredagsmys på hög nivå ♡

Lördagen började med lite frukostsällskap av Sofia innan vi tog en prommis runt barngårn med Henriksson!
Då vi kom hem igen så bytte vi om och lånade brorsans skoter och åkte ut på Ångesjön för lite fikamys i solen med Sofie, Emma och Elin :)
Klockan två begav vi oss hem för att göra oss klara inför kvällens bravader som började hemma hos mig med brudarna och vi drack gott och surrade på som vanligt!
Halv sju gick vi fram på knutis och käkade gott och sen blev de vidare mot gamla corner för överraskningsfest för Madde som fyllde 20 år i veckan :)
En helt klart lyckad dag/kväll med trevligt sällskap :) Tack för de alla inblandade ♡

Idag (söndag) började med en vägning och ett nytt "rekord" på vågen, så jäkla nöjd att de går åt rätt håll :)) sen blev de lite ihop plock här hemma efter gårdagen och sen vidare till byn för att umgås lite med mamma..Det blev en långprommis med hundarna också :)
kvällen har jag spenderat hos svärföräldrarna, super mysigt :))

En helt perfekt helg med andra ord :)
Nu ska jag sova ett par timmar för imorgon väntas jobb 7-16,30 :) Gonatt ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0