gatulyserna och på tal om grisar

 
Tjenis :)
Dagen till ära drog igång 06,30 och vidare mot jobbet som började 07,00 allt har rullat på hur bra som helst!
Nu har jag rast och ska snart sparka mig själv i arslet och komma igång med arbetet igen :)
Halv fem ställer jag in tofflorna i skåpet och går hem för dagen och då blir de en prommis OM dom tänder gatulyserna på byn för jag vågar tusan inte gå ut om de är lika mörkt som de va igår kväll :P
 
Ikväll är de både farmen och top model sverige så de kan bli en långtur på cykeln också om energin tillåter ;)
 
Och på tal om grisar.. jag VILL åka utomlands, nånstans där de är riktigt jävla varmt(!).. Jag är så grymt le på kylan och mörkret nu :( Men ingen som vill /kan följa med och jag kan ju inte åka själv :( Haha gu va jag gnäller och tycker synd om mig själv nu hör jag ;)
 
Nä nu måste jag masa mig upp och göra nån nytta :)
Ha en bra dag allihopa :) Hörs hej!
 
BTW, kuuul att de blir fler och fler som följer bloggen, fortsätt gärna med de ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0