Magövningar och huskur

Heeeej svejs!!
Dag tre av tre är i full gång av denna jobbarhelg!
Om typ 11,5 timme så går jag hem och är ledig i två dagar, underbart :)
Nedräkning har börjat!!
 
Jag har rast mellan 13-16,30 (långt kan vissa tycka men jag har en delad tur och jobbar först 08,30-13,00 sen 16,30-21,30).. Så på rasten ska jag tramapa sönder cykeln och OM vädret tillåter så blir de även en prommis..
Och såklart lite magövningar! :)
 
Jag fick en fråga häromdagen om vad de är för magövningar jag gör..och jag kan lägga ut en bild ikväll eller imorgon där jag kan visa.. Lite svårt att förklara här ;) Jättekul att ni frågar om sånt och håll utkik så kommer de en bild!
 
Jag har även ett bra tips på en enkel huskur som resnar kroppen på diverse slagg.
- Hacka ingefära och koka upp i vatten, sila bort ingefäran och drick sedan vattnet hett (så varmt de går)..
Det behöver inte va mycke du dricker men nån deciliter iallafall..
Blir det något kvar så kan du spara de i en termos och dricka mer under dagen!
Det sätter fart på systemet ;)
 
Har du tips på nån bra träningsövning som man kan göra hemma eller på nån grym huskur såå dela med de i en kommentar :) ALLT är välkommet!
 
Nu ska jag fortsätta jobba så tiden går lite snabbare! :) Ha en bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0