så jäkla tråkigt och finduslådor

 
 Heejsveeeejs :)
 
Min dag drog igång med en rivstart 06,30.. Började jobba klockan 7 och dagen har rullat på hur bra som hellst!
16,30 sa jag hej för mig och åkte hem och lagade gomiddag :)
 
Efter maten blev de en prommis..som var skittråkig! Jag kan tycka de är skönt att gå ut, men INTE SJÄLV!! så jäkla tråkigt! Om man ändå hade haft lite sug efter att promenera även om man är själv, då hade det varit mycket lättare och ett STORT plus i tävlingen ;) Men men..
 
Och påvägen tillbaka gick jag in till farmor.. Lika mysigt som vanligt :) Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag älskar att vara hos farmor och farfar ♡
Hon berättade att hon och fem kompisar ska åka till Stockholm och bo på hotell i två nätter, så jäkla bra tycker jag :) Hon var dock lite orolig över om farfar skulle få i sig nån mat under dom dagarna men hon skulle fylla frysen med finduslådor ;)
 
När jag kom hem hoppade jag upp på träningscykeln och trampade på samtidigt som jag kollade på farmen :)
 
Nu har jag just krypit ner i sängen och tänkte vila mina bruna ett par timmar..
Imorgon väntas jobb och sen träning :) Gonatt ♡♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0