sovmorgon och proteinbars

Hej svejs!

Idag blev de sovmorgon till halv tolv och sen myslunch med Nicke!
Nu har han åkt och jobbat och jag ska städa lägenheten, byta sängkläder, ta en promenad och sen sova ett par timmar innan jag går på nattpasset 21-07!
Egentligen spelar de nog ingen roll hur mycke jag sover innan jag ska jobba natt för jag är ALLTID trött på kvällen och på morgonen!
Dom flesta är väl antingen morgonpigg eller kvällapigg, men nä inte jag!
Men de brukar rulla på med jobb och så länge man håller sig sysselsatt så håller jag mig nog vaken...kan man ju alltid hoppas ;)


Haha jag bakade proteinbars igår kväll och fy fan va äckliga dom blev!
Jag tyckte dock att de gick att tvinga i sig en och få lite mättnadskänsla men Niklas skulle smaka en och han spottade ut den fortare än kvickt! Haha han sa "jag brukar inte tycka att de du lagar är äckligt, men dom där va vidriga!"..

Men de va jättesvårt att hitta recept på bars utan nötter och mandlar..

Ha en bra dag allihopa ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0