stressigt och får bli som de blir

Hej..
Vilken helg de här har varit..
stressigt på jobbet, stressigt hemma och stressigt uppe i mitt huvud just nu!

Jag har knappt hunnit träffat Nicke nått i helgen..men de måste väl va så ibland också antar jag :/

Men nu äre gjort iallafall..Min jobbarhelg är gjord för den här gången och jag har två lediga helger att se fram emot...OCH två lediga dagar nu (måndag och tisdag), som jag bara ska göra de jag känner för att göra..
Det ända jag har planerat in är en skidtur imorgon med Persson och innebandyträning på tisdag kväll..Resten får bli som de blir :)) Älskar då de inte finns några måsten på mina lediga dagar!!

Hur som helst så blev de både en prommis och cykling förut :)
Promenaden gick jag tillsammans med Henriksson och hennes vita hårboll (ur-söta) Yasper :)
..och som vanligt hade vi hur mycket som helst att prata om och de är alltid lika trevligt :)
Det blev en rask promenad på 40 minuter, skönt!
Då jag kom hem stoppade jag in kyckling i ugnen och medans den skötte sig själv så gjorde jag två flugor på smällen och tramapde 30 min samtidigt som jag försökte hänga med på "vem vet mest?" ;)
Nu är man nyduschad och fräch...eller ja, nyduschad iallafall ;) och nu ska jag bara mysa framför tvn tills jag somnar! Pusshej! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0