tystnadsplikt och jävlar anamma

Tjabba :)
Den här dagen har också bestått av jobb mellan 7 och halv 5,
en stressig och kanske lite annorlunda om man kan uttrycka sig så!
Jag önskar att jag kunde berätta lite om alla underliga/roliga/knepiga/äckliga (you name it) situationer vi kan ställas inför på jobbet, men det går icke då jag har tystnadsplikt!
Då jag slutade blev de ica för att fylla på kyl och skafferi som såg lite knapert ut imorse då jag skulle fika ;)
Sen blev det middag och vidare iväg mot Fränsta för lite innebandylir!
 
Då jag kom hem blev de cykling och farmen samtidigt, så skönt att cykla och så roligt att se farmen ;)
 
Btw jag tog mig både ut på en prommis (6km) tillsammans med Sofia igår OCH jag cyklade :) OCH de bästa av allt är att de va nytt rekord på vågen imorse(!) Tänk att man kan bli så glad över en sån sak!
 
Nu är de bara en vecka kvar av tävlingen och jävlar anamma va jag är laddad för en grym slutspurt! :)Imorgon börjar jag 10,30, skööönt med lite sovmorgon iafl :))
 
Gonatt ♡Så här såg man ut igår då man va ute och promenixa, duktig med reflex och allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0