vårdlagsträff och jobb i Norge

Tjenis penis!
Sitter på jobbet och väntar på att vårdlagasträffen ska börja.. så tänkte passa på att skriva av mig lite!

Jag har mycke funderingar som snurrar runt och nu är mina tankar kring jobb och om de skulle va värt att åka till Norge och jobba?!
Om man skulle söka jobb där ska man då söka som undersköterska eller något annat med tanke på att undersköterskorna i Norge inte alls har samma ansvar som i Sverige.
Hmm.. Om man ska söka något annat, va skulle de va? :/
Och ska man ens söka där?
Är det värt de då de är så dyrt att bo och leva där?!
Måste man jobba som en idiot i flera veckor och inte hinna med att vara hemma nått?!

Hjälp mig någon som varit där eller någon som vet något om de där!!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0