Ganska nära och två flugor på smällen

 

Hejsan :) Idag var de jobb 7-16,30..Kändes ganska segt att kliva upp 06,20 och veta att det va typ -20 grader ute och sedan behöva ta en prommis på jobbet (jag har dock inte så långt..eller rättare sagt så har jag väldigt nära, men ändå).. Det tar ju as lång tid att få på sig alla lager kläder som man först pälsar på sig och sedan få av sig de och att samtidigt göra detta under stress gör inte saken bättre. Jag är sån sjukt tidsoptemist så jag är alltid i sista sekunden, aldrig sen men heller aldrig tidig ;)

 

Efter jobbet blev de lite käk och sedan skulle jag iväg på innebandyträning, men så blev de inte.. vi blev för lite folk på träningen så jag bestämde mig för att inte åka 6 mil t.o.r för att vara typ 4 stycken som ska försöka få till en träning, de ger ju som ingenting..

 

Så istället gjorde jag två flugor på smällen och cyklade samtidigt som jag kollade på farmen :)

Nu nyduschad och nermyst i sängen för att sova :) Gonatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0