kollar noga och utmaningar åt sidan

 
Hejsan
Idag har jag varit leeeedig och de var såå skönt med sovmorgon :)
När mina dagar börjar bra så brukar de fortsätta bra ...och tvärt om...
och idag blev jag bjuden på lunch hos Johanna, mummsigt vardagslyx(!!)
Och att få träffa Eddyboy gjorde ju bara dagen ännu bätte :) Shitpomfitt va han växer.. Tror nästan man skulle kunna se hur han växer om man kollar noga....riktigt noga ;)

Sen bar de iväg till stan för lite shopping med mammsen ♡.. Vi gjorde Birsta City i en handvändning och de blev även IKEA och några affärer i stan :) .. middag på Mat & Prat som numer är mitt favoritställe i stan, toppen bra mat och toppen bra personal, tummen upp!
 
Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid prinsen min som redan har somnat :)
Imorgon är en ny dag med nya utmaningar..fast jag tror jag lägger utmaningar åt sidan och bara njuter av att vara ledig innan jag går på jobbarhelgen på fredag ;)
Gonatt ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0