Stress och en buss om dagen

Hej och hå...

Vilken stress och fart de är här i storstan..
Skulle nog aldrig klara av att bo så här..seriöst, folk springer för glatta livet för att hinna med pendel och slippa vänta på nästa som går typ 5 min senare!
Dom skulle veta hur vi har de hemma då man får va glad om de går en buss om dagen..och så får vi inte glömma halv tio bussen som går på onsdagkvällar ;)

Kul att vara här ibland men som sagt jag skulle aldrig klara av att bo såhär :)
Men nu äre slut på stressen för nu sitter jag på tåget påväg hem, jag har lagt upp fötterna högt, köpt mig en loka och tänkte bara mysa på några timmar innan man är hemma :) Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0