världens tråkigaste och ge sig fan påt

jag har varit världens tråkigaste som inte har uppdaterat på ett tag.. :/
ska bli bättring!
Men jag har ju varit ledig i sex dagar och haft "fullt upp", jag får skylla på de ;)

Haha, livet rullar på som vanligt och jag sitter på jobbet och dricker en kopp kaffe och surrar lite skit :)
Jag vaknade tillockmed före klockan imorse, och de händer INTE ofta!!
Jag han med massa bra saker innan jag knatade på jobbet 06,45!

Tävlingen ä avslutad och jag förlorade tyvärr, jag har gått ner 7,5 kilo och Nicke har gått ner 8,0...men jag ger mig inte...jag ska nå - 10 kg, då är jag nöjd :)
ja mena, har jag lyckats gå ner 7,5 kilo på 50 dagar så måste jag ju kunna gå ner 2,5 kilo till på obegränsad tid :)
De är nog bara att ge sig fan påt så gåre, som allt annat ;)

Tog dessutom och beställde mig en mag-tränings-maskin-grej igår :)
ska bli riktigt roligt att se om den fungerar :) lägger in en bild på den då jag får hem den!

Nä nu ska jag jobba på! Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0